Aceste vremuri i-au prins cu garda jos pe toti acei antreprenori care nu au avut niciodata un plan de rezerva. Chiar si cei care au avut mici bugete de rezerva pentru aceasta perioada indelungata de schimbari au avut de suferit. Foarte multe companii si-au atins apogeul, in timp ce altele se mentin pe linia de plutire.

Lipsa unor bugete de promovare sau gestionarea acestora intr-un mod ineficient poate avea rezultate dezastruoase pe care nu si le doreste nimeni. Insa, antreprenorii versatili si oamenii din subordine care au o gandire distributiva, vor incerca sa gestioneze cat mai bine aceasta intreaga situatia astfel incat sa nu renunte pe deplin la promovare si sa aleaga cele mai bune metode, la un buget adecvat. Iar astazi iti venim in ajutor cu cateva metode prin care-ti poti promova eficient afacerea in astfel de momente de criza.

Cum sa-ti promovezi afacerea pe timp de criza:

Articole pe bloguri

Reclamele sponsorizate respecta un anumit deadline, ceea ce inseamna ca platformele care le sustin o vor face pe o perioada limitata de timp in care, vei avea sau nu succes. Insa, odata ce ai postat un articol pe un blog, acesta va ramane in permanenta acolo daca exista aceasta clauza in contractul de colaborare sau in intelegerea efectiva. Ba chiar foarte multi bloggeri aleg sa pastreze advertorialele cu si despre companii pe durata intregii vieti a blogului. In speta, in timp ce reclamele trec sau necesita imbunatatiri si actualizari regulate, articolele de pe bloguri raman si pot fi vizibile pentru perioade indelungate de timp.

Optimizare SEO

Daca ai deja o pagina, insa pagina nu este creeata intru tocmai de un specialist sau nu ti-a adus foarte multe beneficii, acum este timpul mai mult ca niciodata sa afli de ce.

Analizeaza-ti directoarele, fiecare pagina in parte, articolele etc. si asigura-te ca toate acestea sunt optimizate din punct de vedere SEO.

Ce inseamna acest lucru? Paginile tale ar trebui sa contina o serie de cuvinte cheie relevante, ar trebui sa detina o anumita lungime, o anumita abordare etc. Fa un studiu de caz si/sau o analiza de marketing pentru a afla cum sa-ti optimizezi pagina, respectiv afacerea.

Axeaza-te pe recenzii

Chiar si o parere negativa este un bun punct de plecare pentru a afla ce lucruri trebuie sa imbunatatesti, care sunt principalele probleme ale firmei/afacerii tale si cum sa ti le imbunatatesti.

Daca nu ai o sectiune de recenzii, iti poti face una simplu si rapid. Poate fi un tips care sa-ti vina in ajutor.

Inscrierea afaceri tale pe o lista firme – un catalog online cu firme din Romania