Acum dupa perioada de iarna exista problema acumularii catorva kilograme in plus. Se tot vorbeste de o dieta minune care regleaza metabolismul, care duce la pierderea a 5-7 kilograme.

Nu este asa de noua precum se vehiculeaza. Eu am auzit de ea prin liceu, de fapt am si tinut-o fiind motivata de impulsul adolescentin de a ma alinia la standardele cerute. Rezultate se pot obtine, dar depinde foarte mult de fiecare organism in parte cum reactioneaza. Oricum fara sport nu se mentine nimic, odata ce se recurge la acesta dieta, trebuie mers si in viitor pe un regim de viata la fel de sarac in calorii si grasimi pentru a se evita depunerea kilogramelor, care in general se acumuleaza mai repede dupa stoparea unei diete.

Pentru cei curiosi si interesati bafta, pentru ca o sa aveti nevoie. E o dieta severa si trebuie urmata fara alte adaosuri, pentru ca altfel nu are nici un efect.

Iata si dieta:

Ziua 1 (8)

Mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub de zahar

Pranz: 2 oua fierte tare + 400 g spanac fiert + o rosie

Cina: 200 g carne vita la gratar + o salata verde cu ulei si zeama de lamaie

Ziua 2 (9)

Mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub de zahar

Pranz: 250 g sunca + o cutie iaurt

Cina: 200 g carne vita la gratar + o salata verde cu ulei si zeama de lamaie

Ziua 3 (10)

Mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub de zahar + o felie de paine prajita

Pranz: 2 oua fierte tare + o felie de sunca + o salata verde cu zeama de lamaie

Cina: o telina fiarta + o rosie + un fruct proaspat

Ziua 4 (11)

Mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub de zahar + o felie de paine prajita

Pranz: 200 ml suc portocale + o cutie iaurt

Cina: un ou fiert tare + un morcov ras + 250 g branza de vaci

Ziua 5 (12)

Mic dejun: un morcov mare ras

Pranz: 200 g cod fiert cu zeama de lamaie si o lingurita de unt

Cina: 200 g carne de vita fripta + o telina rasa

Ziua 6 (13)

Mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub de zahar + o felie de paine prajita

Pranz: 2 oua fierte tare + un morcov mare ras

Cina: ½ pui + o salata verde cu ulei si zeama de lamaie

Ziua 7

Mic dejun: o ceasca de ceai fara zahar

Pranz: 2 l apa plata

Cina: 200 g carne de vita fripta + un mar

Zilele 8, 9, 10, 11, 12, 13 se repeta incepand cu ziua 1. Se consuma 2l apa plata zilnic!

Necesar pentru o saptamana

7 oua- 400g spanac- 2 rosii – 800g carne vita- 5 salate- 300g sunca- 2 teline- 2 mere- 3 morcovi- ½ pui- 200ml suc portocale- 2 cutii iaurt- 250g branza de vaci- 200g cod- lamai, unt, ulei, cafea, zahar cubic.