Dimineata ne trezim greu si plecam catre birou fara sa luam micul dejun, ci doar savuram o cafea si traditionala tigara. O data ajunsi la birou, trebuie sa ne axam pe lucrurile care trebuie terminate pana la sfarsitul programului. In pauza de masa nu ne este foame, asa ca amanam momentul sau mancam ceva pe graba si nesanatos.

Si iata ca se face ora 5 si trebuie sa plecam acasa. Luam o cina consistenta, alaturi de partener, iar de dimineata nu facem decat sa o luam de la capat. Ei bine, afla ca acest stil de viata este total nesanatos si neproductiv si trebuie sa il schimbi!

In primul rand va trebui sa mananci dimineata, deoarece micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Micul dejun trebuie sa fie consistent si sa-ti dea energie sa-ti poti duce la bun sfarsit toate indatoririle de la serviciu. Sa vedem cateva gustari recomandate la birou!

Nu lua pranzul in fata calculatorului sau langa mormanul de acte care trebuie terminate. Daca ai timp si iti permiti, mai bine du-te la un restaurant sau la o cantina din jur si stai la masa acolo. Cu aceasta ocazie, poti savura mai bine pranzul si nu vei fi stresata de indatoririle de la serviciu.

In plus, cercetatorii au descoperit ca atunci cand mancam in fata calculatorului sau televizorului, tindem sa mancam cu 30% mai mult decat de obicei, deoarece sunt mai mult atenti la ceea ce se intampla pe micul ecran decat la nevoile organismului nostru.

Cele mai bune gustari pe care le poti avea la indemana atunci cand esti la birou sunt alunele sau nucile, care sunt foarte satioase si care iti asigura un plus de energie, atunci cand te simti obosita. La fel de bune sunt si iaurturile naturale si fructele proaspete, care au o multime de vitamine si nutrienti, necesari organismului tau.

Evita pe cat posibil mancarurile de tip fast food si alimentele ambalate, deoarece acelea sunt adevarate bombe calorice si nici nu iti vor tine de foame pentru mult timp. Nici sucurile acidulate nu sunt recomandate, iar cafeina ar trebui evitata dupa ora pranzului, daca vrem ca seara sa nu mai fim atat de agitati si sa avem un somn mult mai odihnitor si linistit.

Masa de seara ar trebui sa fie una usoara, care sa nu-ti creeze probleme de digestie. Urmand un stil de viata sanatos si respectand cele cateva principii ale alimentatiei zilnice, vei reusi sa-ti mentii silueta pentru mai mult timp iar problemele de sanatate vor intarzia sa apara.