Inainte de a alege o agentie publicitara, aruncati o privire aprofundata asupra nevoilor dvs. de publicitate si asupra abilitatilor, reputatiei si taxelor agentiilor de care va intereseaza. Agentia publicitara pe care o alegeti ar putea crea de la publicitate tiparita la campanii de e-mail. , si va juca un rol crucial in determinarea modului in care clientii potentiali va privesc compania.

Decideti de ce servicii aveti nevoie

Inainte de a angaja o agentie publicitara, stabiliti de ce le angajati. Aveti nevoie doar de cateva materiale de marketing produse, cum ar fi o scrisoare de vanzare sau o carte postala? Daca da, este posibil sa aveti nevoie pur si simplu de un redactor independent sau de un designer grafic, nu de o agentie de publicitate la scara larga. Cu toate acestea, daca aveti nevoie de o campanie extinsa de marketing, de la reclame tiparite la spoturi radio, probabil veti avea nevoie de ajutorul unei agentii. Probabil ca veti dori si o agentie daca aveti nevoie de ajutor pentru a decide ce tip de campanie publicitara lansati sau daca aveti nevoie de cineva care sa plaseze anunturi pentru dvs. Stiind de ce aveti nevoie va ajuta, de asemenea, sa decideti ce tip de agentie sa alegeti. Unele agentii sunt specializate in anumite formate, cum ar fi reclame la radio sau televiziune, in timp ce altele ofera o gama mai larga de servicii. De asemenea, unele agentii se concentreaza in principal pe crearea de materiale publicitare specifice,

Stabiliti bugetul dvs. publicitar

Agentiile mai mari deseori percep mai mult decat agentiile mai mici, mai ales daca ofera mai multe servicii. Desi poate doriti sa angajati o agentie proeminenta, taxele acestora pot depasi ceea ce va puteti permite. Prin urmare, este posibil sa va permiteti doar servicii limitate de la acestea, dar va puteti permite un plan mai cuprinzator la o agentie mai mica.

Decideti daca vreti pe cineva local

Cu instrumente precum e-mailul, videoconferinta si mesageria instantanee, este mai usor ca niciodata sa comunicati in timp real cu oameni din intreaga tara si chiar din lume. Nu va mai limitati la alegerea unei agentii din orasul dvs. Inainte de a alege o agentie, decideti daca doriti pe cineva situat in comunitatea pe care o deserviti, mai ales daca sunteti o afacere mica care deserveste un anumit oras sau regiune. Desi puteti angaja o agentie in orice locatie, doriti una pe care sa o puteti vizita personal? Sau apropierea este mai putin importanta decat calitatea muncii sau reputatia companiei, de exemplu?

Potriviti dimensiunea companiei dvs. cu dimensiunea agentiei de publicitate

Daca conduceti o afacere mica, probabil ca veti fi mai bine deservit de o agentie mica. Agentiile mai mari pot oferi mai multe servicii, dar isi pot atribui talentul de top clientilor mai cunoscuti. Cu agentiile mai mici, totusi, este mai probabil sa primiti o atentie personalizata si sa aveti acces la cei mai talentati angajati ai acestora, care includ adesea presedintele sau CEO-ul. De asemenea, daca sunteti o companie mica, probabil ca nu aveti nevoie de toate serviciile oferite de o agentie mai mare. Cu toate acestea, daca conduceti o corporatie mare, va trebui sa lucrati cu o agentie mai mare care sa poata gestiona o varietate mai larga de servicii de publicitate.

Aruncati o privire mai atenta asupra agentiilor care va intereseaza

Intrebati daca puteti vizita agentia si observati angajatii intr-o zi obisnuita de lucru. Veti avea o idee mai buna despre modul in care functioneaza agentia, cat de bine lucreaza impreuna angajatii sai si daca va simtiti confortabil cu stilul companiei si cu angajatii sai. De asemenea, solicitati mostre de lucrari produse pentru alti clienti si solicitati 2 sau 3 referinte de la clienti actuali sau fosti.